4.3.2014

4th of March


Vihdoin sain ostettua sen Pentikin yöpöydän lampun, mistä puhuin. Tai no, ostin sen jo pari viikkoa sitten, mutta nyt vasta sain kuvattua sen. Ihmettelin pitkään, miksi varjostin heiluu niin helposti. Myöhemmin mulle selvisi, että varressa on sellainen ruuvattava osa, joka otetaan ensin pois ja varjostin sujautetaan niiden väliin. Mitäköhän mun remonttihaaveille oikein käy, kun en osaa yhtä lampun varjostintakaan kiinnittää :D.

Muuten mun viikkoihin on mahtunut sairastelua pidemmän kaavan kautta. Muhun harvoin iskee mitkään flunssapöpöt ja tällä kertaa kuuluin niihin. Lähes koko viime viikon makasin peiton alla ja join litrakaupalla finrexiniä ja söin buranaa ruuaksi. Nyt oon onneksi taas elävien kirjoissa ja työputki odottaa!

Kävin tänään täydentämässä mun meikkipussin sisältöä noilla parilla putelilla. Käytin monta vuotta tota YSL:n valokynää, kunnes jossain vaihees unohdin ostaa uuden ja unohdin samalla koko meikin olemassaolon. Nyt kun silmäpussit alkaa tän talven jälkeen näkyä tuolla päivänvalossa ihan uudella tavalla, totesin että jotain piristystä mun naama tarvii. Se oli vielä mukavassa tarjouksessa Sokoksella, about 35 euroa miinus henksut. Nappasin myös tuon Lumenen CC-voiteen mukaani samalla. Täältä voitte lukea kokemuksiani kyseisestä voiteesta.

Kuumepotilaan lohdutusta - jätskiä ja uusin Cosmo!

Ystävänpäivän sushit <3

Haluaisin hirveesti panostaa tähän blogiin enemmän, mutta mun aika ei vaan riitä kaikkeen. Etenkään kun päiväsaikaan mulla ei oo ketään, kun kuvailis asuja sun muuta ja pikkuhiljaa täältä kämpästä loppuu kuvauksen kohteet. Onneks kokoajan mennään kevättä ja kesää kohden ja päivät pitenee ja valoa on myöhempään. Täytyis löytää sen valon lisäks myös joku joka kuvailis mun asuja sitten, vapaaehtoisia? :D Seuraavaksi otan suunnaksi ruokakaupan ja työpaikan. Tsau!

-Sara

6 kommenttia:

  1. Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  2. sulla on super ihana blogi! Hienoja isoja kuvia, pakko kysyä, millä objektiivilla ja kameralla kuvaat?:) Olin ihan varma, että sulla on joku 3000 lukijaa. Liityin lukijaksi!:)

    http://justlike-inthemovies.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos paljon <3 ! Haha, olisipa noin monta :'D ja tervetuloa seuraamaan! Mulla on Olympuksen PEN lite EPL-5 ja tähän kolme eri objektiivia, mutta tän postauksen kaikki kuvat on otettu 45mm 1:1.8 objektiivilla :).

      Poista
  3. Tosi ihana blogi, oon jo jonkin aikaa lukenut tätä sun blogia ja oon tykänny! Todella ihania kuvia ja muutenkin vaikutat tosi mahtavalta persoonalta! :)
    Näin sut eilen myllyssä, olitko eilen siellä vai näinkö ihan väärin? :D

    VastaaPoista
  4. Ompa ihana kuulla, kiiitos paljon :) <3 juu näit oikein, siellä mä pyörin aika ryytyneen näkösenä xD

    VastaaPoista