8.2.2014

New home, new start


Kohta oon viikon päivät asustellut mun pikku kolossani ja ihan hyvin olen täällä viihtynyt. Aluksi ahdisti tän kämpän koko, mutta nyt kun tavarat on paikoillaan ja järjestyksessä niin ihan hyvin nää neliöt tuntuu riittävän yhdelle. Oon jopa saanut hyllyt ja kellon kiinnitettyä seinille ja kaikki muukin on kunnossa, paitsi verhot, jotka odottaa silittämistä. Uuden tv:n ajattelin vielä ostaa ja yöpöydälle sellasen Pentikin pöytälampun, mutta muuten täällä ei ole enää tarvetta isommille hankinnoille. Tai niinhän sitä luulis, sisutaminen kun on aina sellasta ikuisuusprojektia.


Mulla on taas seuraavat viikot tosi työntäyteisiä. Huomenna lupauduin tekemään 11 ja puolen tunnin vuoron töissä (ääk). Sunnuntaisin sen vielä kestää jotenkuten. Seuraavaksi sosekeiton tekoon. Kivaa viikonloppua murut! Mä lähden viettämään sitä töihin.

-Sara

6 kommenttia: